1. Παραγγελία

1.1 Χρειάζεται να ανοιχτεί λογαριασμός για να γίνει κάποια αγορά;

Όχι, δεν χρειάζεται να γίνει εγγραφή. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές και να συνεχίσετε ως επισκέπτης.

Ωστόσο, με τη δημιουργία ενός λογαριασμού σε εμάς, θα κάνετε την παραγγελία σας, χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε. Μπορείτε να εγγραφείτε τώρα, ή πρώτα να ξεκινήσετε τις αγορές και να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας πριν κάνετε check out στο καλάθι αγορών.

1.2 Πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό;

Παρακαλώ κάντε κλικ στο “Σύνδεση / Εγγραφή”, ακολουθήστε το Δημιουργία και συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία.

1.3 Πως μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε ή δημιουργήστε μέσα από το σχεδίασε το,  τα προϊόντα που θέλετε και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να προχωρήσετε στο καλάθι αγορών σας . Ελέγξτε και βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές, πριν την επιβεβαίωση των αγορών και η πληρωμή σας.

1.4 Έχω προβλήματα στην προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγορών

Θα πρέπει να επιλέξετε πρώτα το νούμερο που επιθυμείτε για να σας αφήσει να προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι.

1.5 Πώς μπορώ να πληρώσω για τις παραγγελίες μου;

Δεχόμαστε πληρωμές μέσω Paypal και όλες τις μεγάλες πιστωτικές κάρτες και χρεωστικές όπως Mastercard, Visa και American Express. Επίσης πληρωμή μπορεί να γίνει με αντικαταβολή ( πληρωμή στο courier)  με τραπεζική κατάθεση & με πληρωμή στο φυσικό μας κατάστημα ( Δημητρακοπούλου 43 Κορυδαλλός )κατά την παραλαβή.

1.6 Μπορώ να τροποποιήσω ή ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορεί να γίνει τροποποίηση της παραγγελίας σας. Στην πλειοψηφία τους οι παραγγελίες επιβεβαιώνονται από εμάς τηλεφωνικά τις πρώτες 2 μέρες. Εκεί μπορείτε να μας δηλώσετε τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε. Μπορείτε να δηλώσετε και τροποποίηση μέσω e-mail ή με τηλεφωνική επικοινωνία.

Ακύρωση Όλα μας τα προϊόντα εκτυπώνονται & αποστέλλονται συνήθως εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Στην περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη και θα θέλατε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας  τηλεφωνικώς ή και με e-mail στις πρώτες 24 ώρες από την στιγμή της επιβεβαίωσης και προτού η παραγγελία σας εκτυπωθεί.
Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία δεν ακυρώνεται

1.7 Έχω κωδικό έκπτωσης , Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Πληκτρολογήστε τον κωδικό έκπτωσης στο πεδίο ” κουπόνι” και κάντε κλικ στο “Προσθήκη” στο καλάθι αγορών σας πριν προχωρήσετε σε ολοκλήρωση. Παρακαλείστε να διασφαλίσετε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές, πριν την επιβεβαίωση της αγοράς σας.

1.8 Πώς θα ξέρω εάν η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί σωστά;

Αφού έχετε την κάνει την  παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail από εμάς για να επιβεβαιώσει ότι η παραγγελία σας έχει ληφθεί. Ωστόσο, να σημειώσετε ότι οι παραγγελίες θα αποστέλλονται μόνο όταν η πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας έχει εγκριθεί  και αν έχει επιβεβαιωθεί ή παραγγελία σας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας από εμάς. Εναλλακτικά, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο “My Account”, αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης.

2. Αποστολή & Παράδοση

2.1.Όλα μας τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Λόγω όμως του μεγάλου αριθμού προϊόντων, μεγεθών, σχεδίων και χρωμάτων προϊόντων που διατίθενται στο mplouzaki4u.gr η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους:

1.Το προϊόν που επιλέξατε έχει καταργηθεί και ο προμηθευτής δεν μας έχει ενημερώσει έγκαιρα: στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας προτείνουμε εναλλακτικό προϊόν που είναι άμεσα διαθέσιμο,
2.Λόγω ειδικών συνθηκών (τοπική αργία, απεργία, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κλπ) δεν είναι δυνατή η άμεση αποστολή,
3. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή η μέσω e-mail επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

2.2 Κατάσταση παραγγελίας & παρακολούθηση

Όλες οι παραγγελίες από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) θα υποβάλλονται σε επεξεργασία & θα είναι διαθέσιμες για αποστολή 2-3 μέρες μετά την τηλεφωνική επιβεβαίωση ή την ολοκλήρωση της πληρωμής & σε 2-5 μέρες θα μπορεί να γίνει η παράδοση. Αυτό θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί λόγο καιρικών & άλλων συνθηκών που θα εμποδίσουν την προσέλευση του courier στην περιοχή σας .

2.3 Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παράδοσης;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, ένα email επιβεβαίωσης θα σταλεί σε σας με τον αριθμό αποστολής. Μπορείτε να ελέγξετε και να παρακολουθείτε την κατάσταση παράδοσης των παραγγελιών σας μέσα από την ιστοσελίδα της Acs χρησιμοποιώντας τον 10-ψήφιο αριθμό αποστολής “παρακαλώ να προσθέσετε το e-mail κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, προκειμένου να μπορεί να σας αποσταλεί ο αριθμός”

2.4 Ποιες είναι οι χρεώσεις αποστολών.

Για την Ελλάδα τα έξοδα αποστολής είναι 3,50 €.
Σε παραγγελία που περιέχει προϊόν κούπα , η αποστολή χρεώνετε στα 4,50 €
Σε παραγγελία που περιέχει προϊόν μαξιλάρι , η αποστολή χρεώνετε στα 6,00 €
Και εάν επιλέξετε Πληρωμή με Αντικαταβολή
Αντικαταβολή :                   +2,50 €   (6,00€ με την αποστολή)
Στην περίπτωση Κατάθεσης σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή Πληρωμή με Πιστωτική & Paypal  χρεώνεστε μόνο τα έξοδα αποστολής.

Όταν η παραγγελία σας είναι πάνω από 60 €  η αποστολή είναι δωρεάν

2.5 Υπάρχει προϊόν που λείπει στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Ζητούμε συγγνώμη που σας στείλαμε ελλιπή παραγγελία. Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο info@mplouzaki4u.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για εκ νέου αποστολή της έλλειψης.

2.6 Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν, τι πρέπει να κάνω;

Ζητούμε συγγνώμη που σας στείλαμε ελαττωματικό προϊόν. Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο info@mplouzaki4u.gr και στείλτε μας μια φωτογραφία του ελαττώματος του προϊόντος και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να γίνει η αλλαγή.

2.7 Έχω λάβει ένα λάθος προϊόν, τι πρέπει να κάνω;

Ζητούμε συγγνώμη που σας στείλαμε λανθασμένο προϊόν. Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο info@mplouzaki4u.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για αντικατάστασή του.

2.8 Έχω αγοράσει το λάθος προϊόν

Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή προϊόντων εάν το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι στο σωστό νούμερο & ο λόγος είναι η λανθασμένη επιλογή σας κατά την αγορά & όχι λάθος αναγραφόμενες διάστασης ή αν αλλάξατε γνώμη και το θέλετε σε άλλο χρώμα ή αν  τελικά επιθυμείτε άλλο σχέδιο ( μπλούζας – στάμπας )

Ο λόγος είναι ότι όλα μας τα προϊόντα τυπώνονται με την παραγγελία σας αποκλειστικά για εσάς.

2.9 Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να μας στείλετε ένα email στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο info@mplouzaki4u.gr αν δεν έχετε λάβει το δέμα σας μετά από 10 εργάσιμες ημέρες και θα σας βοηθήσουμε άμεσα.